Work day

Sitter på jobbet och har grymt tråkigt, så jag har funderat på en sak, Vad är det som jag gjort av med mest pengar på, under min livstid? Bra fråga faktiskt! Kan det vara lego när jag var liten, eftersom jag helt jävla tokig i lego? Eller kanske pokémon kort, när det var så inne att ha alla kort, eller hockeykort?
Spel kulor kanske? Eller är det så att jag spenderat mer pengar på en och samma sak i mina "vuxna" dagar, tex alkohol? kläder? bensin? vad vet jag, skulle vara roligt att få veta hur mycket man gjort av med på just den saken man spenderat mest på, och att sedan få tillbaka alla dom pengarna, eftersom att det egentligen varit helt onödigt!?

Bra funderare det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0