Mörbultad

Hemma från Sthlm  nu, sjukt ont jag har i kroppen, sjukt vad jävla trött jag är,
sjukt kul helg!

Vi har druckit en massa bärs, varit på grönan, sett hoffmaestro -  även åkt samma karusell som dom,
träffade nya kompisar, massa troll, en clown och ...kissie,  eeeeeeeheeeee........

På hoffmaestro var det jävligt ös, tills några wannabe huliganer kom och skulle förstöra för alla.
vart för trångt, folk slogs och knuffades , en stund gick det hålla undan dom flesta men tillslut efter någon låt svimmade Emma.
slutade med CH fick slå sin väg fram ut från området, medans jag bar emma och samtidigt skulle putta och veva bort folk för att komma fram.
för min del blev det en kropp som fortfarande värker och väl framme vid sjukvårdare så svimmade jag,
för någon tyckte det var passande att sätta 2 knän i min njure...

bilder kommer senare från en awesome helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0