snart klar!

Sitter med en ömmande , beedövad mun nu igen efter ett tandläkar besök.
skulle som jag säkert sagt innan laga ALLA tänder i hela munnen, vilket kändes som det skulle ta upp hälften av mitt liv. Men det börjar närma sig ett slut nu sa tandläkaren idag.
JAG SER LJUSET I TUNNELN!

så om någon månad har jag en hel mun med hela tänder, känns awesome!
Känns ganska awesome att få komma hem till min käre sambo idag med som har städat och lagat mat tills jag kommer hem. bra start på en grå vecka!  


tjingeling badring, nu ska jag jobba med rörlig bild och fundera hur jag ska hinna färdigt med min fotouppgift tills imorgon, blääeeuyuy


Kommentarer
Postat av: M

Underbara nyheter!!!!!!!!!!!!

2010-10-04 @ 14:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0