grymt ovärd dag

Nu har jag suttit i skolan en hel dag och "jobbat med uf"
men går det bra tror ni? NEJ!

Måste fota en jävla massa för att göra ett galleri och portfolio.
för det första...studion blir inte klar så jag kan börja där.
men jag kan ju redigera dom bilder jag har? problem -   jag har inga bilder att jobba med!
jag har ingen insperation till att ta nya, tar massa bilder som bara blir skit
inne i en jävla svacka just nu...
less jag blir på mig själv ibland!

DO WORK! DO WORK!
men vad..........

Kommentarer
Postat av: M

Hm

Tro om du kanske är alltför självkritisk?

Börja med att lägga upp bilder, även om du inte är helt nöjd med dem. När man väl fått en början brukar det lossna! Och sen plockar du ju bort och byter bilder allt efter som!!

2010-10-18 @ 07:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0