Morning

Lugnat ner mig en aning sen matchen igår...
Dricker mitt morgon kaffe och disskuterar med killarna här om matchen igår,
alla lika upprörda, läser varenda artikel som finns om matchen och hatar timrå.

Men man blir ju inte särskilt förvånad över timrå direkt,  funktionärer som jobbar där
verkar vara helt jävla utveckligsstörda, vilket dom flesta vet av egen erfarenhet, ibland är jag glad att jag är
avstängd,
fitt timrå.

Nu blir det till att fortsätta skriva på sitt tal, går inte direkt framåt vill jag lova, hm



lite bättre väder tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

korrekt , säger bara rätta ord rätt utstyrsel och rätt karaktär , din förmåga att kunna kommunicera och visa att sverige är ett fritt land gör du helt magnifikt men dessa timrå åsner som ger dommarna blowjobs för att räta ut matchen och kasta en tia på foppa är väl mindre sexigt eller va säger du P. Hedgren ! ? ...

2010-03-02 @ 09:48:27
Postat av: Anonym

Du är fan fantastisk Pontus!!

Missat varför du blev avstängt men du är grym!!



puss

2010-03-02 @ 16:11:59
Postat av: hahaha

varför är du avstängd å timrå e bäst:D

2010-04-04 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0