At school - nothing to do.

en enkät är grymt tråkigt att göra, speciellt när det handlar om max och burgerking. man vet ju att alla ska vara att max är bättre, och så blev det. alla man frågade sa max....
Var det ens lönt att göra en? tydligen enligt lisa, svenska läraren.

Idag ska jag fan ta och ta tag i träningen, (kanske om jag orkar) .  men först lär det bli en fika på stan, ett måste efter skoldagarna på vägen hem, sedan ser det ut som det inte blir något jobb idag, skönt med en ledig kväll.
Jag och Emma ska antagligen se någon film ikväll, hon bestämmer så vi får se vad det blir



Kommentarer
Postat av: emma

jag är ju regeringen så

2009-09-08 @ 11:09:58
URL: http://emmastman.blogg.se/
Postat av: M

Vet, jag tror att jag är vuxen. Efter middagen tog jag EN öl. Och jag hade himla trevligt ändå. Och på söndag var jag trött men inte bakis. Och DET var himla trevligt.

Prova nån gång!

2009-09-09 @ 07:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0