normal? nej tack!

Jag har aldrig påstått att jag är normal, att jag lever ett normalt liv, eftersom...det är jag inte!
Jag måste vara helt sjuk i huvudet ibland har jag märkt.  Här om dagen så hade jag och emma vattenkrig,
och eftersom det är vinter och kallt ute, så beslutade vi att ha det INNE I LÄGENHETEN! sjukt smart, men roligt.
Idag, så fick jag helt plötsligt en briljant idé!   WET T-SHIRT CONTEST, men mig själv .
Med andra ord, mitt i tv rummet medans emma ser på tv så ställer jag mig framför tvn och häller vatten över mig själv.

bara för skojs skull! helt sjukt , jag har ett roligt liv .



Jävlar, ibland älskar jag livet.

Kommentarer
Postat av: Frugan!

och jag älskar dig. Ditt fåniga, korkade och underbara dig, ÄR perfekt!

2010-10-29 @ 22:04:05
URL: http://emmastman.blogg.se/
Postat av: M

Välkommen i klubben!!



2010-11-01 @ 07:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0