Visste du att...?

* Madrid är den enda europeiska huvudstad som inte ursprungligen byggts vid en flod!

* Emuer kan inte gå baklänges!

* The Boston University Bridge är den enda platsen på världen där en båt kan passera under ett tåg, en bil och ett     flygplan samtidigt!

* Staden Aiea på Hawaii är den enda staden i världen vars namn består enbart av vokaler


Ännu en dag med onödig fakta!
dagen började med en sovmorgon, vilket gjorde att jag missade företagsekonomin, får gå dit imorgon istället...
kritar en kaffe i kiosken för att få i mig mitt morgon dos av koffein.
Emil,Carl,Johan och andreas sitter och håller på med diverse arbete, vilket jag också borde göra...min film!?
det får bli senare.


Kärlek till min mor som sköter det mesta på bästa sätt!



Kommentarer
Postat av: emma

enligt ett "vilket-djur-är-du-program" som jag gjorde för längesen blev jag en emu och jag kan gå baklänges. Jävla lurendrejeri :(

2010-02-24 @ 13:35:26
URL: http://emmastman.blogg.se/
Postat av: Mamman

Morr - inga fler sovmorgnar!!!! Ta hem ftgek så ska jag banka in den i dig!!

Och du - jag älskar dig jättemycket ditt lilla knövel!

2010-02-25 @ 07:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0