Den perfekta pojkvännen?

Om det är som alla säger, att den perfekta är si och så...
så då är jag nog inte riktigt den perfekta pojkvännen?
jag gillar att dricka öl i stora mängder, jag är lat, oförskämd, barnslig,
jag har ett dåligt humör med kort stubin, jag sköter inte skolan som jag borde,
jag är oansvarig när det gäller det mesta.

hur kommer det sig att jag blir accepterad?
JAG VET! jag är den perfekta pojkvännen, !
den perfekta ska dricka öl och vara lat , skita i  det mesta och vara sig själv.


Kommentarer
Postat av: emma

..just därför bara jag kan älska dig.. pucko

2010-02-22 @ 09:02:09
URL: http://emmastman.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

hahaha vet ja inte, men det ar ganska gott att vara san :D lat & sa ja menar ;)

2010-02-22 @ 11:11:59
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: mattenorlander

jag är precis likadan :) hehe

2010-02-22 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0