allt för mycket tid över.

I brist av saker att göra, och alldeles för mycket tid över så kan man inte göra annat än att fundera på hur världen är. den är ganska sjuk faktsikt, har ni tänk på det?  och det finns mycket man inte visste...


VISSTE DU ATT... Den första Cd-skiva som gjordes i USA var Springsteens "Born in the USA"!

VISSTE DU ATT... I filmen Pulp Fiction så används ordet "Fuck" 257 gånger!

VISSTE DU ATT... Det är omöjligt att rapa i rymden!

VISSTE DU ATT... Hjärtat på en blåval är nästan lika stort som en Mini coper!

VISSTE DU ATT... Kalkoner kan drunkna om dom tittar upp med öppen näbb när de regnar!

VISSTE DU ATT... Eskimåer är den enda etniska gruppen som saknar könshår!

VISSTE DU ATT... Romarna masserade in örter och maskar på huvudet för att förhindra grått hår!


har jag lite att göra? det kan man lugnt säga att jag har!  ge mig lite förslag vad jag kan fundera över nästa gång!
eller skriva om något iallfall! hjälp en fantasilös själ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

falken la ju upp de där bror :) men de va kul att läsa , fan mycket man inte vet !!! :Phaha

2010-02-23 @ 13:18:11
Postat av: erika!

inte! så! mycket! utropstecken! kram!

2010-02-23 @ 16:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0