Mer ledighet än väntat

Bra eller dålig? Båda!

min chef ringde idag och meddelande att jag inte jobbar fullt ut till slutet av månaden utan bara till den
17e, visst är det skönt att vara ledig och ha tid med det man vill men samtidigt vill man ju alltid
ha mer klirr i kassan.

Hur som helst, så blir det in på telia idag och beklaga sig över internet, som skulle vara inkopplad och aktiverat den 2a men fortfarande inte fungerar. Jag tänker INTE betala hela månaden, och det SKA funka så snabbt som möjligt!
skit telia.
så när vi får internet hemma i lägenheten igen så blir det bilder här, inte så jävla skoj att bara sitta och torrläsa
utan bilder.

back to work! ska även finputtsa mitt cv och söka fler jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0