SERIÖST?

helvete vad fan jag är!  tirmås förening är så pinsammaa, kan fan inte ens släppa ut spelarna
ur utvisningsbåset i rätt tid, dommar satan vet inte hur man dömmer!?
med 4 dommarsystem ska dom väl fan se mer!  nog fan såg dom mer modo utvisningar...men inte timrå!?
sån jävla skandal ! hade jag varit rikare hade jag slagit sönder tvn på direkten! helvete vad förbannad jag är!
fick räcka med att slå sönder mina egna händer mot mina ben....   SAAAAAAATAAAAN JAG HATAR ALLT SOM HAR MED TIMRÅ ATT GÖRA!  JÄVLA TIMRÅTATTARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mulk

Kunde inte sagt det bättre själv men grejern är att du alltid får till det där lilla extra när du ska skriva ! de e de asså , ^^( timråtattare )^^

2010-03-02 @ 08:40:44
Postat av: hej

jobbig förlust?=(=(=(

2010-03-03 @ 22:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0