Emil,linda emma

Jag förstår att ni avgudar mig som ni gör, tack så mycket!
och jo emma det är klart du ska bli rik och försörja mig! för jag tänker då fan inte skaffa något jobb eller skaffa mig ett riktigt liv, det är ditt jobb.
ge mig pengar , snus och öl och sport på tvn så gifter vi oss! <3

Emil kan du förklara för mig varför du skrev på emma k's blogg?  hm, idiot

Linda, jag tycker du är modig som har gått med i gruppen "vi som legat med våra föräldrar"

BLOGG IS THE SHIT, SHITE SHIIIIEEAAT....kul liv, cocccacooola!

Kommentarer
Postat av: emma

du som skulle bli rik också? jag tänker då fan inte jobba hela livet. du får faktiskt anstränga dig också! och prostitution är inget altenativ!! haha <3

2010-01-14 @ 13:29:49
URL: http://emmastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0