Hakuna matata!

Sitter och lysnar på disney musik,  Hakuna Matata !
är jag sjuk i huvet? det är mycket möjligt, men vem fan bryr sig....!

Hakuna matata, det är ord som är bra!  hakuna matata gör att man blir glad!
inga bekymmer , man är lycklig var dag!
är en härlig frid ,filosofi. hakuna matata!

-Hakuna matata?
- ah, det är vårt motto!
- vad är motto?
- inget? men det rimmar på lotto!

- jo du pysen, dom två orden kommer lösa alla dina problem!
-  ta pumba tillexempel!

när han var ett vårtsvinnbarn,  NÄR JAG VAR ETT VÅRTSVINSBARN!
hans mage var krånglig, de var inte så lätt , det blev tomt på savannen när han blivit mätt!
jag var känslig och vek, trots mitt tjocka skinn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0