julen, över.

nu var det över, julen.   allt som har med julen att göra.
Fick awesome paket från emma, kläder, parfym osv.
senare på kvällen var det firande med mor och far, syster, blev en del behövliga grejer då med.
bland annat ett stort modo märke som väntar på lackering!
en jacka, ny börs och en bok om tattueringar.
pressentkort, pengar, nya kuddar, kläder, armband.

Blev förvånad i år, jag som brukar hata julen tyckte faktsikt att det var helt okej i år!
dock så är julen jävligt långtråkig.
Men Emma, du har gjort julen mycket bättre , över mina förväntningar . you are great.

bilder kommer väl senare antar jag,

Kommentarer
Postat av: emil the dude

du är så jävlaa snygg och cool jag vill bli som du , du är min kung och fadersgistalt

2010-01-14 @ 11:23:18
URL: http://emmak.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0