jul stress?

Nu är alla julklappar inhandlade ! förutom en, och jag är fattig som en kyrk råtta!
slå in, tejpa, knyt , tjep, papper, etikett, snöre, knyt, fel , gör om , RIV SÖNDER PAKETET.

Hur som helst skulle jag vara snäll med mig själv i år, så jag slog in en julklapp åt mig själv!
5 minuter efter jag var färdig med mitt paket till mig själv hittar jag det inte! helt jävla borta.
så jag springer runt i huset som en galen iller med galna kosjukan och söker.
tillslut hittar jag mitt paket, I KYLSKÅPET!
jag är en klyftig en.

Hur som helst så ägde städningen rum även i mitt hem denna dag,
städade alla mina 3 rum, blod svett och tårar -  nu vet jag vad som menas med det! julstädning.
svårt, krafttagande, komplicerat uppdrag, men det genomfördes på några timmar,  tur jag inte behöver städa igen förns om ett år, vid nästa jul.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra jobbat!



Känn hur julstämningen kommer tassande. Det kommer att bli den bästa julen någonsin!!



Puss!!!!!

2009-12-23 @ 07:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0