inte nu igen....

Idag så kom den -  julstämmningen, FAN VAD JAG HATAR JULEN!
Julen är det dummaste påhitt som existerar på vår världs kalender. Hela skiten är fejk.
Alla låtsas att vara så glada och lyckliga endast för att det just är jul...
varför vara snäll och trevlig mot folk man aldrig träffar, som man knappt känner och egentligen inte ens tycker om? jo! just för det är jul och jul är fejk....


men vad vet jag, kan julen överraska mig iår? det återstår att se...
kan bli mycket bättre en senaste gångerna , jag har ju trots allt emma.
hon brukar fixa det mesta så hon fixar nog det här med! blir till att vänta och se.
Föresten - bra jobb idag av emma och linda på UF mässan nere på arken, you go girls!



Kommentarer
Postat av: Zimon

Livet kan inte bli bättre än sådära att man får stå ute på läktaren och dricka bärs ;)

2009-12-12 @ 17:40:25
Postat av: Anonym

kuk stekare

2009-12-14 @ 15:02:50
Postat av: jens

Soft bild ;)

2009-12-14 @ 20:37:11
Postat av: ems

du kommer få världens bästa jul

2009-12-15 @ 11:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0